Alege specialiștii WebCreator.ro și beneficiază de o CENTRALĂ TELEFONICA VoIP
Întâmpină-ți clienții cu cele mai bune servicii
Centralele telefonice VoIP sunt niste sisteme moderne de telefonie care functioneaza in Cloud iar pentru a functiona au nevoie doar de o conexiune la internet, niste caști cu microfon și un calculator.
Avantajele acesteia sunt nenumarate:
Investitie initiala ZERO - echipamentele necesare sunt oferite pe baza unui abonament lunar
Costuri lunare predictibile - abonament lunar in functie de numarul de utilizatori
Scalabilitate instantanee - se pot adauga oricand noi utilizatori
Functii avansate - transfer apeluri, voicemail, music-on-hold, IVR, etc
Caracteristici:
Call-forwarding - redirectionarea apelurilor catre un alt numar de telefon fix sau mobil
Voicemail - clientii iti pot lasa un mesaj atunci cand nimeni din firma nu este disponibil
Music-on-hold - clientii nu vor primi ton de ocupat, ci vor intra intr-o coada de asteptare cu o muzica pe fundal
IVR - cu ajutorul unui singur numar de contact, clientii vor putea alege departamentul pe care doresc sa-l contacteze
Inregistrare apeluri - poti opta pentru inregistrarea apelurilor primite sau efectuate
Transferare apeluri - un apel la care deja s-a raspuns poate fi transferat catre un numar interior sau catre un numar exterior de fix sau mobil
Program de lucru - se poate seta un anumit mesaj atunci cand se primesc apeluri in afara programului de lucru
Apeluri nepreluate - primesti e-mail cu toate apelurile nepreluate
CallCenter - functii avansate: definire agenti, ascultare apeluri, cozi de asteptare, service level, etc.
Rapoarte si statistici - status utilizatori, numar de apeluri primite/efectuate